149,00 zł
149,00 zł
149,00 zł
41,00 zł
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Drogi Kliencie !
1. Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz powiadomienie e-mail lub SMS z potwierdzeniem złożonego zamówienia, od tej chwili będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.
2. Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem Sklepu internetowego, będziesz mógł po zalogowaniu się do Panelu Klienta, sprawdzać statusy na bieżąco zamówienia.
3. Termin otrzymania paczki wyliczysz z poniżej przedstawionego wzoru:
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
4. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Dostępność produktów
1. Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane - od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni (w przypadku produktów trudno dostępnych). Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.
2. Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu należy skontaktować się z nami lub wpisać odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.
Formy płatności » formy płatności
1. Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bardzo szybki sposób realizacji zamówienia. W godzinach roboczych środki na nasze konto zostaną przelane zazwyczaj natychmiastowo.
2. Płatność przelewem - czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to do dwóch dni roboczych.
Forma dostawy » koszt dostawy
1. Na terenie Polski, Sklep internetowy korzysta z firmy Kurierskiej INPOST
2. Firma kurierska INPOST umożliwia dostarczenie zamówienia zazwyczaj w 1-2 dni robocze od nadania pod wskazany adres w zamówieniu lub do paczkomatu.
- Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail lub SMS wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie InPost.
- InPost poinformuje za pomocą powiadomienie e-mail lub SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz przekaże właściwy kod odbioru.
- Przesyłki InPost są dostarczane 24h/7dni w tygodniu.
- Czas odbioru przesyłki to 48h od momentu włożenia jej do paczkomatu. Może być ona odebrana przez dowolną osobę znającą kod odbioru oraz numer telefonu, z którego została nadana paczka.
- Od 16 marca przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór, jak dotychczas – przez 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy. Analogiczną zmianę wprowadzamy również dla przesyłek kurierskich – w przypadku, gdy nie uda się ich doręczyć bezpośrednio do Odbiorcy (podejmujemy dwie próby doręczenia), przesyłki trafią do Nadawcy.
- Infolinia: 722 444 000 – dla telefonów komórkowych, 801 400 100 - dla telefonów stacjonarnych - czynna od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 21:00.
- Inpost udostępnia funkcjonalność zdalnego otwierania skrytek Paczkomatów poprzez aplikację mobilną "Inpost Mobile" dostępność na Android, IOS oraz appgallery.
3. Jeżeli nie otrzymałeś informacji o wysłaniu przesyłki w określonym w zamówieniu czasie lub przesyłka do Ciebie nie dotarła, należy bezzwłocznie skontaktować się z Działem Obsługi Klienta poprzez Formularz kontaktowy znajdujący się poniżej:
Formularz kontaktowy